Štěpánka Havlová

Diplomová práce

Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO

Zkoumání vlivu strachu z promeškání (FOMO) na nákupní záměry generace Z v oblasti luxusního zboží: Analýza klíčových designových prvků vyvolávajících FOMO
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vliv strachu z promeškání (FOMO) na nákupní záměry generace Z v rámci luxusního trhu, přičemž se zaměřuje na designové prvky v marketingu na sociálních médiích, které účinně vyvolávají FOMO. S ohledem na to, že generace Z je předpokládána stát se dominantním spotřebitelským segmentem na luxusním trhu, je pro marketéry klíčové porozumět psychologickým spouštěčům, které ovlivňují …více
Abstract:
This thesis investigates the impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's purchasing intentions within the luxury market, focusing on the design elements in social media marketing that effectively trigger FOMO. With Generation Z projected to become a dominant consumer segment in the luxury market, understanding the psychological triggers that influence their purchasing behaviour is critical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
  • Vedoucí: Lubomír Cingl
  • Oponent: Richard Bläse

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94773