Štěpán Bazala

Bachelor's thesis

Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y

Phenomenon scarcity a FoMo and their perception by generation Y
Abstract:
Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato bakalářská práce se zabývá fenomény scarcity a FoMo marketingu a jejich percepcí u generace Y. Za pomoci užití eye-trackingového šetření a následných řízených rozhovorů zjišťuje vnímání vybraných nástrojů marketingu a jejich dopad pro konečné rozhodnutí spotřebitele při nakupování na internetu …more
Abstract:
Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.This bachelor's thesis includes the phenomenon of scarcity and FoMo marketing and their perception in generation Y. Through eye tracking and subsequent managed interviews, bachelor's thesis perceives selected marketing tools and their impact on consumer's final decision when they are shopping online …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Dita Dlabolová, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta