Adriana Šilarová

Bakalářská práce

Customers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices

Customers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices.
Abstract:
In recent years corporate social responsibility has become a phenomenon. Companies have started implement this activities into their business and customers vehemently demand it. However, still just a little known about influence of company behaviour on customer purchase decision. Therefore, the main purpose of this study is to investigate how students as customers are aware of environmental corporate …více
Abstract:
V posledních letech se společenská odpovědnost stala fenoménem. Společnosti začaly tyto aktivity začleňovat do svého podnikání a zákazníci je vehementně požadovat. Nicméně, stále je velmi málo známo o vlivu chování firmy na rozhodování zákaníka. Tudíž, hlavním cílem této práce je zkoumat v jaké míře jsou student jako zákazníci informováni o environmentální odpovědnosti firem, jaký postoj k tomu zaujímají …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šilarová, Adriana. Customers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta