Vnitropodniková komunikace v podniku SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, a.s. – Ing. Jaroslava Tesárková
Ing. Jaroslava Tesárková
Bakalářská práce
Vnitropodniková komunikace v podniku SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, a.s.
Internal Communications of company SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací ve firmách, která napomáhá společnostem efektivně využívat interní prostředky a s jejich pomocí snadněji dosahovat stanovených cílů. Teoretická část je zaměřena na obecnou charakteristiku interní komunikace, její cíle, formy a prostředky. V praktické části byl vymezen cíl empirického výzkumu, proveden průzkum mezi zaměstnanci podniku SAINT …víceAbstract:
This Bachelor Thesis has its main focus on an internal communication within companies, which basically helps companies to use more effectively their internal tools and consequently to reach more easily their objectives. Theoretical part is dedicated to a general characterization of internal commmunication and its purposes, sorts and tools. Practical part defines the aim of empirical research, that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xmrvc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TESÁRKOVÁ, Jaroslava. \textit{Vnitropodniková komunikace v podniku SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, a.s.} Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/68rmbl/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace
Roman Fidler -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Vnitropodniková komunikace ve společnosti XY s.r.o.
Renata Luláková -
Interní komunikace v organizaci
Jiří SAITZ -
Manažerská komunikace se zaměstnanci v období restrukturalizace firmy
Barbora Tyglová -
Typy vnitropodnikové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci
Michaela Šilarová -
Návrh na zlepšení interní komunikace průmyslového podniku
Tereza Schenková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová