Bc. Tereza Hyšková

Bakalářská práce

Influencer marketing

Influencer marketing
Anotace:
HYŠKOVÁ, Tereza. Influencer marketing. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze: 2021. Celkový počet stran: 66 Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat, jak české firmy využívají influencer marketing. Práce se řídí hypotézou H1: Nadpoloviční většina firem zapojených do dotazníkového šetření využívá influencer marketingové kampaně a hypotézou H2: 75 % firem hodnotí spolupráci s …více
Abstract:
HYŠKOVÁ, Tereza. Influencer marketing. [Bachelor thesis] Institute of Hospitality Management in Prague: 2021. Total pages: 66 The presented bachelor thesis aims to analyze how Czech companies use influencer marketing. It follows hypothesis H1: More than half of the companies involved in the questionnaire survey use the influence of the marketing campaign and hypothesis H2: 75 % of companies evaluate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/z4vbt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách