Bc. Tereza Hyšková

Bachelor's thesis

Influencer marketing

Influencer marketing
Abstract:
HYŠKOVÁ, Tereza. Influencer marketing. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze: 2021. Celkový počet stran: 66 Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat, jak české firmy využívají influencer marketing. Práce se řídí hypotézou H1: Nadpoloviční většina firem zapojených do dotazníkového šetření využívá influencer marketingové kampaně a hypotézou H2: 75 % firem hodnotí spolupráci s …more
Abstract:
HYŠKOVÁ, Tereza. Influencer marketing. [Bachelor thesis] Institute of Hospitality Management in Prague: 2021. Total pages: 66 The presented bachelor thesis aims to analyze how Czech companies use influencer marketing. It follows hypothesis H1: More than half of the companies involved in the questionnaire survey use the influence of the marketing campaign and hypothesis H2: 75 % of companies evaluate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Mastný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing