Rozvoj kompetencí zaměstnanců realitní kanceláře – Yanina Prokhorova
Yanina Prokhorova
Bakalářská práce
Rozvoj kompetencí zaměstnanců realitní kanceláře
Growth of competencies real estate agency employees
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat téma „Rozvoj kompetencí zaměstnanců realitní kanceláře". V práci specifikuji pojmy, jako jsou kompetence, rozvoj pracovníků a podnikové vzdělávání. Dále provedu dotazníkové šetření pro realitní kancelář Panorama. Následně analyzuji výsledky dotazníku a navrhnu změny v dalším vzdělávání realitních makléřů pracující ve firmě Panorama.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the topic "Growth of competencies real estate agency employees“. In the thesis I am defining following terms competencies, employee skills development and the internal company education.As a next step I will conduct a survey for real estate agency Panorama. As a last step I analyze the results of survey and propose possible changes in further education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. PhDr. Eva Ambrozová, Ph.D.
- Oponent: Vratislav Pokorný, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Efektivita marketingových nástrojů pro realitní kanceláře
Martin Štourač -
Podnikatelský plán na založení realitní kanceláře
Dominika Žmolíková -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný