Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce – Vendula SUKUPOVÁ
Vendula SUKUPOVÁ
Bachelor's thesis
Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce
Education of call operators in a sheltered workshop
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání operátorů v externím call centru a snahou objevit a definovat bariéry, které operátorům brání v optimálním výkonu jejich práce. Na základě tohoto zjištění bude vypracován návrh vzdělávacího plánu pro operátory. Práce se v teoretické části zabývá specifikací call center a v praktické části, metodologií exploračnístudie a kvalitativním výzkumným šetřením …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the subject of training for operators in an external call center. The main effort is to discover and define barriers that could prevent in the optimal performance of their work. Based on this finding will be developed a proposal training plan for operators. The thesis is focused on the specification of call centers in the theoretical part. In the practical part examines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Veselský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUKUPOVÁ, Vendula. \textit{Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/69dhqp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SUKUPOVÁ, Vendula. Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Interní vzdělávání zaměstnanců call centra peněžního ústavu
Kristýna GANAJ NĚMCOVÁ -
Koučink z pohledu operátorů call centra
Iveta Hrnčářová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Vliv motivace na fluktuaci operátorů call centra
Martina Odrazilová -
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
Valér DZVONIK -
Vzdělávání operátorů v call centru zaměstnavatele na chráněném trhu práce
Vendula SUKUPOVÁ -
Projekt vstupního vzdělávání operátorů call centra
Pavlína Durasová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights