Jaké faktory ovlivňují návštěvnost ZOO Praha? – Kateřina Sada
Kateřina Sada
Bakalářská práce
Jaké faktory ovlivňují návštěvnost ZOO Praha?
Which factors affect the attendance of Zoo Praha?
Anotace:
Cílem této práce je určit faktory, které ovlivňují návštěvnost Zoologické zahrady hl. m. Prahy. V práci jsou použita data denní návštěvnosti z let 2010 až 2012. Vytvořený model je podroben regresní analýze pomocí metody nejmenších čtverců. Výsledky ukázaly, že nejvýznamněji návštěvnost ovlivňuje víkend. Návštěvnost o víkendu je ceteris paribus o 146% vyšší. Dále ji ovlivňují školní prázdniny, ve dnech …víceAbstract:
The aim of my work was to identify factors who affect the attendance of ZOO Praha. In my work I used data of daily attendance during the years 2010 -- 2012. The resulting model is subjected with regression analysis by the method of least squares. Results showed that most significantly affects the attendance weekend. The attendance during weekend is ceteris paribus higher by 146%. During the days of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37970
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Jiří Lahvička
- Oponent: Božena Kadeřábková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37970
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Orientační systém, Zoologická zahrada a botanický park Ostrava
Vojtěch Daněk -
Financování příspěvkové organizace Zoologická zahrada Ostrava
Nikola Dostálová -
Environmentální vzdělávání v Zoologické zahradě Zlín
Klára Lejsková -
Zoologické zahrady jako objekty zahradní a krajinářské tvorby
Veronika Rajsiglová -
Vzdělávací nabídka Zoologických zahrad na Moravě
Monika Horáková -
Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR
Martin Krásný -
Tržnice Brno - identifikace faktorů ovlivňujících návštěvnost městské budovy
Martina Langhammerová -
Faktory ovlivňující návštěvnost zoologické zahrady v Praze
Nikola Hönigová