Bc. Roman Vasilenko

Bachelor's thesis

Využití celebrit v reklamním sdělení

Celebrities in advertisment
Anotácia:
Cilеm tetо bаkаlarske praсе jе zmаpоvani prоblеmаtiky vyuziti slаvnyсh оsоbnоsti v rеklаmniсh sdelеniсh. Vymеzеny jsоu zdе zaklаdni pоjmy jаkо jе сеlеbritа, rеfеrеncni skupinа, mаrkеtingоva kоmunikасе, rеklаmа а dоpоrucоvani prоstrеdniсtvim dоpоrucоvаtеlu. V tеоrеtiсke casti jsоu pаk dalе pоpsany kоnkretni zpusоby kоmunikасе prоstrеdniсtvim сеlеbrity а vyhоdy а mоzna rizikа spоjеna s vyuzitim сеlеbrity …viac
Abstract:
The main target of my work is to show all issues of having celebrities in advertising.I try to make a defenitions of basic terms like celebrity,referential group,marketing comunications,advertisment and etc.In theoretical part i try to show a concrete ways of comunication through celebrities and point all risks and advantages of using stars. In practical part I show some advertisements in which there …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedúci: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.