Matěj Klimeš

Bachelor's thesis

Marketingový plán společnosti PETROF

Marketing Plan of PETROF Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá společností PETROF, spol., tradičním českým výrobcem akustických pian. Řeší její marketingové prostředí a především analyzuje možnosti na trhu z hlediska marketingu, které vedou k vylepšení a tvorbě nového marketingového plánu, což je hlavním cílem práce. Pro zjištění nových možností a vylepšení marketingového plánu jsem prováděl situační analýzu jak vnitřního, tak i …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with PETROF, spol. company, that is the largest producer of acoustic grand and upright pianos in Europe. It concentrates on marketing environment and analyses mainly market opportunities in terms of marketing. This leads to improvements and creation of a marketing plan which is the main goal of this thesis. To analyse new opportunities and improvements of marketing plan I …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Rygl

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Klimeš, Matěj. Marketingový plán společnosti PETROF. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications