Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance – Bc. Monika Jorníčková
Bc. Monika Jorníčková
Master's thesis
Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance
Customer Relationship Management in Commercial Bank
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zlepšením řízení vztahů se zákazníky v bance ČSOB. Teoretická část charakterizuje obecně pojem banka včetně popisu komerční banky. Dále se věnuje definováním zákazníka a souvislostmi spojenými s řízením vztahů banky s klienty. Součástí je také objasnění kvantitativní analýzy konkrétně dotazníku pro účely praktické části. Praktická část je rozdělena na dvě kapitoly - Analýza …moreAbstract:
The diploma thesis addresses the issue of customers' relations improvement in CSOB bank. The theoretical part generally characterizes the bank as a term; it also includes the description of commercial bank. Subsequently, it focuses onto the definition of the custo-mer and relations that are tightly connected with the bank-customer relations' management. The theoretical part also includes the clarification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jorníčková, Monika. Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Economics
Theses on a related topic
-
Trendy v oblasti podnikových CRM systémů
Ekaterina Smolkina -
Využití CRM ve finančním poradenství
Iveta Čochnářová -
Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR
Dung Le Xuan -
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
CRM jako nástroj konkurenčního boje
Jan Mazůrek -
Analýza a úprava stávajícího systému CRM ve vybrané stavební společnosti
Lukáš Lehnert -
Trendy v Social CRM implementované v podnikoch
Matej Ďurica -
CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
Olena BUTOK