Bc. Hana Řádková

Bakalářská práce

Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů

Psychological factors affecting the effectiveness of recruitment advertisement
Anotace:
Cílem této studie bylo ověřit vztahy mezi vybranými faktory pracovní inzerce a efektivitou této inzerce u osob v produktivním věku (16-65 let), hledajících zaměstnání na vybraných internetových portálech. Konkrétně byl zkoumán vliv umístění brandu (názvu společnosti) v pracovní inzerci a specificky definovaných znalostí, schopností a dovedností (KSAO) na počet obdržených reakcí. U KSAO byl zkoumán …více
Abstract:
The aim of this study was to examine the relationship between selected factors of job advertisement and the effectiveness of this advertisement for people of working age (16-65 years) seeking employment on certain Internet portals. In particular were investigated, the impact of brand placement (company name) in the job advertisements and the impact of specifically defined knowledge, skills and abilities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marcela Leugnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma