Marek Vocílka

Bakalářská práce

Segmentace zákazníků shlukovou analýzou pro marketingové účely

Customer segmentation by cluster analysis for marketing purposes
Anotace:
Hlavní motivací volby tohoto tématu byl problém společnosti s cílenými komunikacemi na základě citlivosti zákazníka na slevu. Neexistoval žádný analytický postup při segmentaci zákazníků, a proto v některých případech docházelo k oslovení zákazníků, pro které nabídka nebyla relevantní, což způsobovalo problémy a nepřinášelo pozitivní zkušenosti zákazníka s firmou. Cílem práce je rozdělení zákazníků …více
Abstract:
The main motivation for the choice of this topic was the problem of targeted communications based on sensibility of customers to discounts. There was no analytical approach to customer segmentation and in some cases, customers were contacted with the offer that was not relevant for them, causing problems and not bringing positive customer experience. The main objective of the thesis is to divide customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Ondřej Sokol
  • Oponent: Vladimír Holý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76794

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii