The Modes of Entry of DM-Drogerie Markt into the Turkish Market – Rahman Abbasov
Rahman Abbasov
Bachelor's thesis
The Modes of Entry of DM-Drogerie Markt into the Turkish Market
Způsoby vstupu DM-Drogerie Markt na turecký trh
Abstract:
V mé diplomové práci je hlavní myšlenkou vybrat vhodný způsob vstupu na turecký trh pro společnost DM-Drogerie Markt Pro interpretaci nejlepšího závěru jsem použil faktory, výběrový proces, některé strategie, způsoby vstupu, o DM a jeho pozici na trhu, PEST, SWOT a některé další metodyAbstract:
In my thesis, main idea is choosing appropriate mode of entry into Turkish market for the name of DM Drogerie markt. In order to interpret the best conclusion, I used factors, selection process, some strategies, modes of entries, about DM and its market position, PEST, SWOT and some more methots.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91015
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2023
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Martina Šípková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Zdravotní a kosmetické aspekty antiperspirantů a deodorantů
Klára Vojáčková -
Koordinace zdravotního pojištění a zdravotní péče v Evropské unii
Denisa Kučerová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Dopady dohody o hospodářském partnerství mezi EU a Japonskem na podniky v České republice
Michaela Stromková -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová -
Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
Denisa VOZNIČKOVÁ -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Markéta Grammetbauerová