Rahman Abbasov

Bachelor's thesis

The Modes of Entry of DM-Drogerie Markt into the Turkish Market

Způsoby vstupu DM-Drogerie Markt na turecký trh
Abstract:
V mé diplomové práci je hlavní myšlenkou vybrat vhodný způsob vstupu na turecký trh pro společnost DM-Drogerie Markt Pro interpretaci nejlepšího závěru jsem použil faktory, výběrový proces, některé strategie, způsoby vstupu, o DM a jeho pozici na trhu, PEST, SWOT a některé další metody
Abstract:
In my thesis, main idea is choosing appropriate mode of entry into Turkish market for the name of DM Drogerie markt. In order to interpret the best conclusion, I used factors, selection process, some strategies, modes of entries, about DM and its market position, PEST, SWOT and some more methots.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2023
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Martina Šípková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91015