The Modes of Entry of DM-Drogerie Markt into the Turkish Market – Rahman Abbasov
Rahman Abbasov
Bakalářská práce
The Modes of Entry of DM-Drogerie Markt into the Turkish Market
Způsoby vstupu DM-Drogerie Markt na turecký trh
Anotace:
V mé diplomové práci je hlavní myšlenkou vybrat vhodný způsob vstupu na turecký trh pro společnost DM-Drogerie Markt Pro interpretaci nejlepšího závěru jsem použil faktory, výběrový proces, některé strategie, způsoby vstupu, o DM a jeho pozici na trhu, PEST, SWOT a některé další metodyAbstract:
In my thesis, main idea is choosing appropriate mode of entry into Turkish market for the name of DM Drogerie markt. In order to interpret the best conclusion, I used factors, selection process, some strategies, modes of entries, about DM and its market position, PEST, SWOT and some more methots.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Martina Šípková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Zdravotní a kosmetické aspekty antiperspirantů a deodorantů
Klára Vojáčková -
Koordinace zdravotního pojištění a zdravotní péče v Evropské unii
Denisa Kučerová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Dopady dohody o hospodářském partnerství mezi EU a Japonskem na podniky v České republice
Michaela Stromková -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová -
Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
Denisa VOZNIČKOVÁ -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Markéta Grammetbauerová