Komunikační strategie v blogování s přihlédnutím k genderové analýze – Lenka Trutmanová
Lenka Trutmanová
Bakalářská práce
Komunikační strategie v blogování s přihlédnutím k genderové analýze
Strategies of communication in webloging with a compound of gender analysis
Anotace:
Cílem této práce je na základě odborné literatury, dostupných zdrojů i samostatného výzkumu přivést do povědomí základní informace týkající se blogování. Vystihnout nejdůležitější pojmy a částečně zmapovat danou oblast. Zároveň zpracovat teorii komunikace a aplikovat ji na komunikaci v blogování, z které následně vychází komunikační strategie v blogování. A také nahlédnout na teorii genderu a genderovou …víceAbstract:
The goal of my thesis is to acknowledge basic information concerning blogging according to special literature, available sources and also the research itself. It should describe the most important terms and partially map the certain field. Moreover my thesis should elaborate the communication theory and apply it on communication in blogging from which consequently the communication strategy in blogging …víceKlíčová slova
blog blogování bloger komunikace autor/ka čtenář komunikační strategie gender genderová analýza ženy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Vladimír Polách
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRUTMANOVÁ, Lenka. \textit{Komunikační strategie v blogování s přihlédnutím k genderové analýze} Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/6a92f3/. [cit. 2024-03-28].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Práce na příbuzné téma
-
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková