Návrh nástrojů pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím internetového obchodu vybraného subjektu – Bc. Markéta Zeminová
Bc. Markéta Zeminová
Diplomová práce
Návrh nástrojů pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím internetového obchodu vybraného subjektu
Instruments proposed for increasing the number of customers via internet in on-line shopping of a selected subject
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem internetového obchodování. Vybraným subjektem této diplomové práce je internetový obchod Rohlik.cz, jenž patří k nejnavštěvovanějším a nejpopulárnějším internetovým obchodům, kde si zákazník může nakoupit veškerý potravinářský sortiment. Hlavním problémem a úkolem, kterým se práce zabývá, je návrh nástrojů, které mají zvýšit počet zákazníků nakupujících na vybraném …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of internet commerce. The selected subject of this diploma thesis is the online store Rohlik.cz, which is one of the most visited and the most popular online stores, where customers can buy the entire food range. The main problem and task that the thesis deals with is the design of tools to increase the number of customers shopping in the selected online store …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMINOVÁ, Markéta. \textit{Návrh nástrojů pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím internetového obchodu vybraného subjektu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ac5x5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Correlation between financial performance and customers demand: a quantitative study
Egor Chernov -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice
Lada NEŠKODOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva