Analýza distribuce v oblasti e-businessu – Ing. Ján Kušev
Ing. Ján Kušev
Diplomová práce
Analýza distribuce v oblasti e-businessu
Analyse of distribution in the e-business field
Anotace:
V mé diplomové práci se zabývám vývojem v oblasti podnikání, která je úzce propojená s fenoménem Internetu – e-business. Vysvětluji jak se e-business člení a jaké trendy převládají v jeho různých částech. Zkoumám možnosti distribuce v této oblasti, jak ji ovlivňují podmínky prodeje konečnému spotřebiteli na Internetu, konkrétně prodej v elektronickém obchodě, e-shopu. Postupně nahlížím na vývoj elektronických …víceAbstract:
In my diploma thesis I am dealing with the development in area of business closely connected with the phenomena which is the Internet – the e-business. I explain how e-business is structured and what trends dominate in its different type areas. I inquire into the possibilities of distribution in this field, how it is affected by the terms of Internet-sales to the end customer, specifically e-shop sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u8a5y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 12. 2008
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Dozor státu nad výrobou, distribucí, přepravou, značením, prodejem lihu a výrobků z lihu
Vladimíra Janiková -
E-shop versus kamenná prodejna a jejich logistika
Evgenia Smirnova -
Rozvoj e-commerce B2C v České republice
Bohuslav SOBOTKA -
Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C
Karel Růžička -
Případová studie implementace e-shopu v rámci modelu elektronického obchodování B2C
Karel Růžička -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER -
Trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Lucie RENDLOVÁ