Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR – Bc. Eva SKOKÁNKOVÁ
Bc. Eva SKOKÁNKOVÁ
Master's thesis
Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR
Introductory phase of marketing research of shoppers´consumer behaviour in the discount stores in the Czech Republic
Abstract:
This diplom athesis deals with the suggestions of the marketing research of consumer behaviour of shoppers in the discount stores in the Czeech Republic. The suggestions refers to the analysis of retail market focused on retail chains.Abstract:
Diplomá práce se zabýva návrhen průzkumu spotřebitelského chování nakupujících v disknotních řetezcích v ČR. Návrh vychází z analýzy maloobchodního trhu zeměřenej na obchodní řetezce.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
5826
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOKÁNKOVÁ, Eva. \textit{Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/6ahnid/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKOKÁNKOVÁ, Eva. Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2017
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě
Anastasia Zvereva -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Výzkum informačního chování, postojů k open acess a publikačního chování akademických pracovníků Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Dagmar Šiková -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Experimentální výzkum behaviorálního chování v kooperativní hře - sobeckost, kooperace, altruismus s reálným ekonomickým dopadem
Stanislav Veselý -
Prosociální chování jako protektivní faktor vzniku rizikového chování v dospívání
Veronika KRŮPOVÁ