Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu – Dagmar Valentová
Dagmar Valentová
Bachelor's thesis
Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu
Use of sponsoring in sport as a tool of comunication mix
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu “ je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti a vyvodit doporučení pro budoucí sponzorské aktivity společnosti v oblasti sportu. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku sponzorství a na roli sponzorství v komunikačním mixu. Praktická část navazuje na část teoretickou …moreAbstract:
The subject of the bachelor’s thesis „The use of sponsorship in sport as a tool for communication mix" is to evaluate sponsoring activity of the company and deduce the recommendations for future sponsorship activities in sport. The thesis consists of two parts. The theoretical part is focused on problematic part of sponsorship and the role of sponsorship in the communication mix. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11678/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Martina Sochůrková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Sponzoring UEFA Champions League a její vliv na rozpočty účastníků
Pavel Pták -
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Jana Volková -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar -
Role a postavení Public Relations v neziskovém a veřejném sektoru
Jana Turková -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Role a postavení Public relations v komerčním a neziskovém sektoru
Tomáš Kocian -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková