Petra Šťastná

Master's thesis

Specifika marketingu luxusních značek

The specifics of luxury brands marketing
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje specifikům marketingu luxusního zboží a služeb. V teoretické části práce shrnuje stav dosavadního bádání a vymezuje klíčové po-jmy a koncepty: luxus, luxusní zboží, okázalá spotřeba, přepych apod. Empiric-ká část bude postavena na obsahové analýze inzerátů luxusních značek z dvou tištěných médií.
Abstract:
The thesis is devoted to the specifics of marketing luxury goods and services. In the theoretical part, the thesis summarizes the state of the present research and defines key concepts and concepts: luxury, luxury goods, conspicuous consumption, luxury, etc. The empirical part will be based on the content analysis of the advertisements of luxury brands from two printed media.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
  • Vedúci: Michal Šimůnek
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74743