Specifika marketingu luxusních značek – Petra Šťastná
Petra Šťastná
Diplomová práce
Specifika marketingu luxusních značek
The specifics of luxury brands marketing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje specifikům marketingu luxusního zboží a služeb. V teoretické části práce shrnuje stav dosavadního bádání a vymezuje klíčové po-jmy a koncepty: luxus, luxusní zboží, okázalá spotřeba, přepych apod. Empiric-ká část bude postavena na obsahové analýze inzerátů luxusních značek z dvou tištěných médií.Abstract:
The thesis is devoted to the specifics of marketing luxury goods and services. In the theoretical part, the thesis summarizes the state of the present research and defines key concepts and concepts: luxury, luxury goods, conspicuous consumption, luxury, etc. The empirical part will be based on the content analysis of the advertisements of luxury brands from two printed media.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Přímý marketing vybraných luxusních značek
Mai Hoa Nguyen -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak