Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska – Tereza Jakschová
Tereza Jakschová
Bakalářská práce
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Advertising, Gifts, Sales Promotion and Sponzorship of Accounting and Tax Perspective
Anotace:
Bakalářská práce představuje problematiku nákladů na reklamu, podporu prodeje, darů a sponzoringu z účetního a daňového hlediska. Problematiku možnosti uplatnění nároku na odpočet DPH upravuje zákon o dani z přidané hodnoty, zatímco to, je-li reklamní předmět, jednotlivé formy podpory prodeje či dar uznatelný nebo neuznatelný z pohledu daně z příjmu, nalezneme v zákonu o dani z příjmů. Práce je rozdělena …víceAbstract:
The bachelor thesis represents problematics costs of advertising, sales promotion gifts and sponsorship from accounting and tax perspective. The issue of the possibility of exercising the right to deduct value added tax is governed by the VAT law. In the law of income tax can be found if the advertising subject, individual forms of sales promotion or gifts are acceptable or unacceptable from the perspective …víceKlíčová slova
dar akce daň z příjmů obchodní vzorek podpora prodeje reklama reklamní předmět sleva sponzoring DPH
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Ivana Kuchařová, Ph.D.
- Oponent: Lenka Řeháčková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAKSCHOVÁ, Tereza. \textit{Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/6asial/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu
Lucie ZAJÍČKOVÁ -
Návrh vstřikovací formy pro výrobu propagačního předmětu
Karel Kopřiva -
Value-added Tax on private goods in the electronic commerce market of the European Union
Thomas Simančík -
Effects of the value added tax reform on the economy of Republic of Macedonia.
Filip Angelovski -
Analysis of Value Added Tax in Slovakia
Marcel Varša -
Podpora vědy a výzkumu v EU a ČR z fondů Evropské unie na příkladu vybraného podnikatelského záměru
Tereza Němcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva