Lukáš Matoušek

Bachelor's thesis

Analýza marketingové a komunikační strategie společnosti RegioJet a.s. a srovnání konkurenčního prostředí na železniční trati Praha-Olomouc

Analysis of marketing and communication strategy of the company RegioJet a.s. and comparison of the competitive environment on the railway line Prague-Olomouc
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové a komunikační strategie českého železničního dopravce RegioJet a srovnání konkurenčního prostředí na železniční trati z Prahy do Olomouce. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní marketingové pojmy, jejichž pochopení a správná interpretace jsou nezbytné pro část empirickou. Dále se práce v oblasti teorie zabývá marketingovými komunikacemi a marketingem …viac
Abstract:
The aim of this Bachelor's Thesis is to analyze the marketing and communication strategy of the Czech passenger train operator RegioJet and to compare the competitive environment on the railway line between Prague and Olomouc. Basic terms, the understanding and correct interpretation of which is essential for the empirical part, are explained in the theoretical part. Further, the theory deals …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedúci: Jitka Odehnalová
  • Oponent: Jitka Najmanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38314