Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha – Bc. Tereza Marková
Bc. Tereza Marková
Master's thesis
Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha
Brands of quality KLASA and BIO by the consumer´s point of view in Prague
Abstract:
Diplomová práce „Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha“ se zaměřuje na přístup spotřebitelů ke značkám KLASA a BIO v rámci nákupního chování. Cílem práce je zhodnocení spotřebitelského chování ve vztahu k vybraným značkám kvality a takto označeným produktům a doporučení možných změn. Potřebná data jsou získána pomocí dotazníkového šetření a oslovení respondentů z hl. m. Prahy …moreAbstract:
Diploma thesis „Brands of quality KLASA and BIO by the consumer´s point of view in Prague” focuses on consumer attitudes towards KLASA and BIO brands in terms of purchasing behavior. The aim of the thesis is to evaluate consumer behavior in relation to selected quality labels and products labelled and recommendations for possible changes. Data are obtained with the help of questionnaire survey and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Tereza. \textit{Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/6aydi2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Podnikatelský plán - zdravý fast food
Lenka Dědková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights