Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha – Bc. Tereza Marková
Bc. Tereza Marková
Diplomová práce
Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha
Brands of quality KLASA and BIO by the consumer´s point of view in Prague
Anotace:
Diplomová práce „Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha“ se zaměřuje na přístup spotřebitelů ke značkám KLASA a BIO v rámci nákupního chování. Cílem práce je zhodnocení spotřebitelského chování ve vztahu k vybraným značkám kvality a takto označeným produktům a doporučení možných změn. Potřebná data jsou získána pomocí dotazníkového šetření a oslovení respondentů z hl. m. Prahy …víceAbstract:
Diploma thesis „Brands of quality KLASA and BIO by the consumer´s point of view in Prague” focuses on consumer attitudes towards KLASA and BIO brands in terms of purchasing behavior. The aim of the thesis is to evaluate consumer behavior in relation to selected quality labels and products labelled and recommendations for possible changes. Data are obtained with the help of questionnaire survey and …víceKlíčová slova
obchodní značení kvalita původ spotřebitel potravina produkt nákup spotřebitelské chování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Podnikatelský plán - zdravý fast food
Lenka Dědková
Název
Vložil
Vloženo
Práva