Vnímání přístupu vyučujících žáky se specifickými poruchami učení vzhledem k jejich individuálním potřebám při výuce na 2.stupni základní školy – Iveta KOŇARIKOVÁ
Iveta KOŇARIKOVÁ
Bakalářská práce
Vnímání přístupu vyučujících žáky se specifickými poruchami učení vzhledem k jejich individuálním potřebám při výuce na 2.stupni základní školy
The perception of the approach of teachers by pupils with specific learning disabilities in relation to their individual needs in teaching at the second grade of primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vnímání individuálního přístupu vyučujících žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. V teoretické části je nejprve popsána charakteristika jedince, který se nachází v kritickém období druhého stupně základní školy. Dále je zde vymezeno pohlavní dozrávání, změny ve způsobu myšlení, komunikaci, prostředí školy a specifické poruchy učení. Ve druhé …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the perception of individual approach of teachers by pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of primary school. The theoretical part first describes the characteristics of an individual who is in the critical period of the second level of primary school. It also defines sexual maturation, changes in thinking, communication, school environment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Sirotková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŇARIKOVÁ, Iveta. \textit{Vnímání přístupu vyučujících žáky se specifickými poruchami učení vzhledem k jejich individuálním potřebám při výuce na 2.stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/6b302h/.
Jak správně citovat práci
KOŇARIKOVÁ, Iveta. Vnímání přístupu vyučujících žáky se specifickými poruchami učení vzhledem k jejich individuálním potřebám při výuce na 2.stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Analýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních škol
Michaela KISIELOVÁ