Iveta KOŇARIKOVÁ

Bakalářská práce

Vnímání přístupu vyučujících žáky se specifickými poruchami učení vzhledem k jejich individuálním potřebám při výuce na 2.stupni základní školy

The perception of the approach of teachers by pupils with specific learning disabilities in relation to their individual needs in teaching at the second grade of primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vnímání individuálního přístupu vyučujících žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. V teoretické části je nejprve popsána charakteristika jedince, který se nachází v kritickém období druhého stupně základní školy. Dále je zde vymezeno pohlavní dozrávání, změny ve způsobu myšlení, komunikaci, prostředí školy a specifické poruchy učení. Ve druhé …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the perception of individual approach of teachers by pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of primary school. The theoretical part first describes the characteristics of an individual who is in the critical period of the second level of primary school. It also defines sexual maturation, changes in thinking, communication, school environment and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Sirotková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOŇARIKOVÁ, Iveta. Vnímání přístupu vyučujících žáky se specifickými poruchami učení vzhledem k jejich individuálním potřebám při výuce na 2.stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta