Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě – Bc. Edita Procházková
Bc. Edita Procházková
Master's thesis
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
The Female and male Voice in a Radio Advertising.
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza rozhodovacího procesu u volby použití hlasu mluvčího při tvorbě rozhlasové reklamy v konfrontaci se současným stavem, kdy, dle dostupných pramenů a současných výzkumných šetření, směřuje orientace zadavatelů i tvůrců rozhlaso-vé reklamy k preferenci mužského hlasu, a to i v případě genderově neutrálních produktů. Na základě kvalitativního šetření pak nejen odhalit příčiny …moreAbstract:
In this study I seek to analyze the gendered way choices of voiceover are made in radio advertising. Literature and statistics suggest that male voice is given preference by both marketing agencies and their clients regardless of whether the product is targeting women or men. With the help of a qualitative study I have designed, I am going to uncover the reasons why the use of male voice in advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Procházková, Edita. Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Pavlína Jedenástíková -
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Edita Procházková -
Audioexpertiza a její využití v kriminalistice
Kristýna Saričová -
Vývoj soukromé regionální rozhlasové stanice na případu Hitrádia Vysočina
Bedřich Musil -
Vybrané aspekty regulace televizního vysílání podpora nezávislé audiovizuální výroby
Richard NĚMEC -
Využití hudby v dramaturgii a realizaci rozhlasového reklamního spotu
Michaela Ragulová -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Daniel Pospěch -
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula Konvičková