Martina ŠABATKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán konkrétní firmy P-Building spol.s.r.o.

Marketing plan for the specific company P-Building Ltd.
Anotace:
Předložená bakalářská práce se předně zabývá sestavením marketingového plánu pro stavební společnost P-Building spol. s.r.o. Téma bylo zvoleno na základě perspektivy stavebního oboru a možnosti vytvoření prvotního návrhu marketingového plánu podniku.V úvodu teoretické části práce je zohledněna problematika a specifika marketingu ve stavebnictví. Následuje stručné vymezení základních pojmů z oblasti …více
Abstract:
The presented bachelor thesis deals mainly with constructing a marketing plan for theP-Building Company Ltd. The theme was chosen based on the perspective of the construction industry and the possibility of creating initial draft of business marketing plan. In the introduction to the theoretical part, thesis takes into account issues and the specifics of marketing in the construction industry. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠABATKOVÁ, Martina. Marketingový plán konkrétní firmy P-Building spol.s.r.o.. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností