Spokojenost klientů s kvalitou služeb ve vybrané pobočce ČSSZ – Ivana Pustějovská
Ivana Pustějovská
Diplomová práce
Spokojenost klientů s kvalitou služeb ve vybrané pobočce ČSSZ
Customer Satisfaction with Service Quality in the Selected Branch of ČSSZ
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vypracování analýzy spokojenosti klientů vybrané pobočky OSSZ. Na základě dat z dotazníkového šetření je spokojenost analyzována pomocí několika vybraných metod. Na základě těchto metod jsou stanoveny výsledky, priority pro zlepšování v oblasti kvality služeb. Diplomová práce obsahuje 3 stěžejní části. V první části je popsána problematika kvality služeb a spokojenosti …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on developing analysis of customers satisfaction specific branch of CSSA. According to data from the questionnaire survey is satisfaction analysed with several methods. According to these methods are defined results, priorities for improving in the area quality of services. Diploma thesis involves three main parts. In the first part there are described questions regarding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107076
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Lenka Vajdová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina