Gyulnara Kasimova

Bachelor's thesis

Social media as a marketing tool towards generation Y

Sociální sítě jako marketingový nástroj vůči Generaci Y
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a popsat nové formy sociálních médií, jejích reklamních a marketingových nástrojů. Také bude shrnuta komunikace a branding z oblasti marketingové komunikace na internetu a na sociálních sítích. Porozumět Generaci Y a její postoj k sociálním médiím a sítím. Vysvětlit jak taková forma marketingového nástroje ovlivnuje uživatele sociálních sítí. V první kapitole …viac
Abstract:
Main aim of this work is to identify and describe new forms of social media, its advertising and marketing tools. Summarize theoretical knowledge of marketing communication on the internet and on social networks. To understand Generation Yers attitude towards social media marketing and to show how this form of marketing tool has an impact on users of social networking itself. With the first chapter …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54582