Marketing moderního umění. Čeští malíři v Paříži v letech 1850 - 1900 – Bc. Filip Švrček
Bc. Filip Švrček
Diplomová práce
Marketing moderního umění. Čeští malíři v Paříži v letech 1850 - 1900
Marketing of Modernism. Czech Painters in Paris between 1850 and 1900
Anotace:
První projevy secese umění, jež představuje odklon od akademického kánonu, se začínají projevovat ve druhé polovině 19. století. Centrem umění se stává Paříž a přitahuje tak umělce z Českých zemí. Tato diplomová práce představuje kulturní fenomény, které ovlivnily rozvoj moderního umění, a sleduje, jakým způsobem se naši malíři v novém prostředí prosadili a zda dokázali moderní styl svého díla předat …víceAbstract:
The first manifestations of the secession of art, which represents departure from the academic canon, started in the second half of the 19th century. Paris became the centre of the art and thus it attracted the attention of the artists from the Czech lands. This thesis introduces the cultural phenomena which influenced the development of the modern art and it studies the way in which our painters broke …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xupth/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.