Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka. – Tomáš HRABÁNEK
Tomáš HRABÁNEK
Diplomová práce
Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.
Fitness ability assessment of 3rd to 5th grades students with minimal brain dysfunction at the elementary school Krupka by the FITNESSGRAM method
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na hodnocení zdravotně orientované zdatnosti u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. třídy na ZŠ v Krupce. Tento soubor žáků je porovnáván s žáky téže základní školy, ovšem bez diagnostikované dysfunkce. Práce je výzkumného charakteru a obsahuje několik částí. V první části práce je věnována pozornost především teoretickým poznatkům, které souvisejí s námi …víceAbstract:
The submitted thesis deals with health-related fitness assessment concerning 6th to 9th grade pupils with minimal brain dysfunction from the elementary school Krupka. This sample is compared to those pupils of the same school, who haven't been diagnosed with minimal brain dysfunction. The thesis represents an explorative project and consists of a few parts. The first one is devoted especially to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. MUDr. Ladislav Pyšný, CSc., MPH
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRABÁNEK, Tomáš. \textit{Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/6bjx57/.
Jak správně citovat práci
HRABÁNEK, Tomáš. Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / TV HI pro SŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Lehká mozková dysfunkce u dětí mladšího školního věku
Marcela Polanská -
Lehká mozková dysfunkce
Pavla Procházková -
Lehká mozková dysfunkce
Jana Kopecká -
Vliv lehké mozkové dysfunkce na výchvou dětí v mateřské škole
Erika Hanáková -
Volba profesního zaměření jedinců s lehkou mozkovou dysfunkcí
Helena Jelínková -
Hodnocení zdravotně orientované zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 3.až 5. tříd ZŠ Krupka
Marek CERMAN -
Žák s lehkou mozkovou dysfunkcí v systému středoškolského vzdělávání
Jana Znamínková -
Možnosti integrace žákyně s diagnostikovanou lehkou mozkovou dysfunkcí
Pavlína Jurajdová