Analýza spotřebitelského chování na trhu nealkoholického sektu – Sandra Skácelová
Sandra Skácelová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu nealkoholického sektu
Consumer Behaviour Analysis on the Soft Drink Champagne Market
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spotřebitelské chování na trhu nealkoholického sektu. Snažila jsem se zjistit, jak se zákazníci chovají na daném trhu, kdy nejčastěji pijí nealkoholický sekt, co je pro ně při nákupu nealkoholického sektu důležité aj. Marketingový výzkum jsem prováděla pro společnost, která se výrobou nealkoholického sektu zabývá. Na základě výsledků vyplývajících z výzkumu jsem …viacAbstract:
The aim of my bachelor thesis was to analyse of consumer behavior on the market of soft drink champagne. I tried to discover, how customers behave in the existent trade, when they soft drink champagne, what is important for buy of soft drink champagne for them etc. I was made the marketing research for the company, which produces soft drink champagne. Based on the results arising from the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73164
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Petra Krbová
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Jakub Vrána -
Vliv informací na spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji
Monika Strašíková -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Pšádová Pšádová -
Náhrada škody podle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží a konkurence smluvních a mimosmluvních nároků z odpovědnosti za výrobek
Helena Galdová -
Zhodnocení vlivu dopravy a konkurence na cenu výrobku
Ludmila Zelová -
Analýza konkurence na trhu mražených výrobků
Martina Kleinová