Bc. Lenka Krištofová

Diplomová práce

Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR

Marketing Communication of Higher Education Institutions with Focus on Economics in the CR
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace vysokých škol v České republice. Uváděná data byla získána formou důkladné analýzy vybraných nástrojů marketingové komunikace, které vysoké školy využívají. Provedenou analýzou byly zjištěny rozdíly ve využití online a offline nástrojů marketingové komunikace. Výsledky této práce umožňují porovnat marketingovou komunikaci soukromých a veřejných …více
Abstract:
The goal of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of universities in the Czech Republic. The presented data was obtained through an analysis of the selected tools of marketing communication used by universities. The analysis revealed differences in the use of online and offline tools of marketing communication tools. The results of this thesis allow a compare the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní