Tadeáš Gregůrek

Bakalářská práce

Veletrh Reklama / Polygraf jako nástroj marketingové komunikace

Trade show Reklama - Polygraf as a marketing communication tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vystavování na veletrzích tak, jak jej vidí organizátor. Teoretická část zpracovává termíny marketingové komunikace a marketingového působení z literárních pramenů. Praktická část je vedena dotazníkovou formou, ve které tázané osoby odpovídají na konkrétní dotazy, které se týkají tématu. Dotazník byl veden v prostředí veletrhu Reklama - Polygraf 2012. V …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with a problem of handling trade shows as an organizer. The theoretical part handles terms of marketing communications and impact of marketing from literary sources. The practical part is held in questionnaire form, in which inquired people answer problem relevant questions. Questionnaire was made under the roof of trade show Reklama - Polygraf 2012. The practical part also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35726