Tadeáš Gregůrek

Bachelor's thesis

Veletrh Reklama / Polygraf jako nástroj marketingové komunikace

Trade show Reklama - Polygraf as a marketing communication tool
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vystavování na veletrzích tak, jak jej vidí organizátor. Teoretická část zpracovává termíny marketingové komunikace a marketingového působení z literárních pramenů. Praktická část je vedena dotazníkovou formou, ve které tázané osoby odpovídají na konkrétní dotazy, které se týkají tématu. Dotazník byl veden v prostředí veletrhu Reklama - Polygraf 2012. V …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with a problem of handling trade shows as an organizer. The theoretical part handles terms of marketing communications and impact of marketing from literary sources. The practical part is held in questionnaire form, in which inquired people answer problem relevant questions. Questionnaire was made under the roof of trade show Reklama - Polygraf 2012. The practical part also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2013
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: David Říha

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35726