Artefiletika jako metoda OSV a její využití ve Výchově k občanství – Bc. Radka Rubešová
Bc. Radka Rubešová
Diplomová práce
Artefiletika jako metoda OSV a její využití ve Výchově k občanství
Artefiletics as method of Moral and Social Education in Citizenship
Anotace:
V diplomové práci se zabývám artefiletikou, kterou představuji jako jednu z možných metod dosahování cílů v oblasti průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova. Zároveň se snažím její techniky využít ve Výchově k občanství. Artefiletika je pedagogické pojetí výchovy založené na výtvarném zážitku a reflexi. Díky svým metodám úspěšně rozvíjí osobnosní a sociální kompetence. Na základě teoretikých …víceAbstract:
In this thesis, I am dealing with artefiletics, which I introduce as one of the possible methods of achieving goals in the field of the Moral and Social Education theme. I am also trying to use it's techniques in Citizenship Education. Artefiletics is teaching the concept of education based on visual concepts and reflection. It successfully develops moral and social competence thanks to it's methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/so4fa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2009
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radovan Rybář, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v hodinách výchovy k občanství se zaměřením na morální rozvoj u žáků 2. stupně ZŠ
Nicole Tomasová -
A Contemporary Investigation into the Social Memory of the Transatlantic Slave trade and its Impact on Slave Descendants’ Everyday Experiences in Southwest Cameroon and the Cross River State Nigeria
Maurine Ekun Nyok -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Srovnání ekonomické úrovně regionů pro účely dotazníkového průzkumu v programu Grundtvig - projekt MEEC (Multicultural Education for European Citizenship)
Milena HEJTMÁNKOVÁ -
Hlučínsko jako vlastivědné téma ve výchově k občanství na 2. stupni základních škol
Karolína ENGLIŠOVÁ -
Karviná jako vlastivědné téma ve výchově k občanství
Sára STANKUŠOVÁ -
Nový Jičín jako vlastivědné téma ve výchově k občanství na 2. stupni základních škol
Tereza ŽÍDKOVÁ -
Využití volnočasových metod ve výchově k občanství
Hana HEJLKOVÁ