Vyhodnocení marketingové kampaně společnosti pomocí mediálních a marketingových metrik – Bc. Tatiana Kuznetsova
Bc. Tatiana Kuznetsova
Diplomová práce
Vyhodnocení marketingové kampaně společnosti pomocí mediálních a marketingových metrik
Evaluation of a firms marketing campaign utilizing media and marketing metrics
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingové činnosti vybrané společnosti se zaměřením na vyhodnocení úspěšnosti kampaně podle mediálních a marketingových metrik. Zvažuje též specifika podnikání v oblasti výroby cukrářských výrobků a obsahuje jistá doporučení do budoucna výrobci.Abstract:
The thesis seeks to evaluate a selected firm's marketing campaign performance through certain media and marketing metrics. The report considers the specific factors in the production of confectionary goods and provides recommendations to the firm to improve future performance.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e2mte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Šimon Mastný, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Product Placement a jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a podobných médií
Lukáš Bartoň -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Marketingová a mediálna kampaň pre portál komparz.tv
Erik Hudák -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Analýza marketingových aktivit ve firmě včetně metrik efektivnosti
Filip Rakovan -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL