Bc. Tatiana Kuznetsova

Diplomová práce

Vyhodnocení marketingové kampaně společnosti pomocí mediálních a marketingových metrik

Evaluation of a firms marketing campaign utilizing media and marketing metrics
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingové činnosti vybrané společnosti se zaměřením na vyhodnocení úspěšnosti kampaně podle mediálních a marketingových metrik. Zvažuje též specifika podnikání v oblasti výroby cukrářských výrobků a obsahuje jistá doporučení do budoucna výrobci.
Abstract:
The thesis seeks to evaluate a selected firm's marketing campaign performance through certain media and marketing metrics. The report considers the specific factors in the production of confectionary goods and provides recommendations to the firm to improve future performance.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Šimon Mastný, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní