Připravenost firem na neočekávané vlivy ve firemním prostředí – Tomáš FRONĚK
Tomáš FRONĚK
Bakalářská práce
Připravenost firem na neočekávané vlivy ve firemním prostředí
The Preparedness of Firms to Face Unexpected Impacts in the Firm Environment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prostředí firmy, v tomto případě příspěvkové organizace Kulturní zařízení Kadaň, v období neočekávaných změn - příchodem celosvětové krize v souvislosti s onemocněním covid-19. Analýza prostředí vede k identifikaci změn, zejména k postoji managementu a změně jejího marketingu vůči svým zákazníkům. Teoretická část práce vysvětluje rozdíl pojmu podnik, jeho cíle …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the environment of the firm, in this case the contributory organization Kulturní zařízení Kadaň, in the period of unexpected changes - the arrival of the global crisis in connection with the disease covid-19. The analysis of the environment leads to the identification of changes, especially to the attitude of management and the change of its marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRONĚK, Tomáš. Připravenost firem na neočekávané vlivy ve firemním prostředí. Cheb, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Strategická analýza organizace
Alena Kalousková -
Management kvality neziskové organizace XY
Jolana Berková -
Návrh řízení procesů městské příspěvkové organizace
Lukáš Petr -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot