Rozvoj řečové dovednosti mluvení prostřednictvím kooperativního vyučování – Kateřina Urbánková
Kateřina Urbánková
Bakalářská práce
Rozvoj řečové dovednosti mluvení prostřednictvím kooperativního vyučování
Development of Speaking Skills through Cooperative Learning
Abstract:
The bachelor thesis deals with cooperative learning and its use for the development of speaking during English classes. The work aims to investigate whether and how teachers use the principles of cooperative learning to develop speaking during English classes at a lower secondary school. First, communication competence and speaking as a language skill are introduced. Further, cooperative learning is …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá kooperativním učením a jeho využitím pro rozvoj mluvení během hodin anglického jazyka. Cílem práce je zjistit, zda a jak učitelé využívají principy kooperativního učení k rozvoji mluvení během hodin anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Nejprve je představena komunikační kompetence a řečová dovednost mluvení. Dále je rozebíráno kooperativní učení, které …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Urbánková, Kateřina. Rozvoj řečové dovednosti mluvení prostřednictvím kooperativního vyučování. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole
Michaela KOVÁCSOVÁ -
Srovnání kooperativního učení s jinými formami výuky na 2. stupni ZŠ
Lucie PETERKOVÁ -
Vliv ICT na rozvoj kompetence k učení žáků SOŠ v hodinách ZSV vedených metodou CLIL
Vladimíra Froldová