Bc. Anna Orlíková

Bakalářská práce

Angličtina v českých reklamních textech

English in Czech Advertising Texts
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce je objasnit pojem reklama a přiblížit reklamní historii a reklamní média, dalším tématem jsou reklamní texty a tvorba reklamního textu, poslední kapitola teoretické části obsahuje informace o anglickém jazyku. Cílem praktické části je posoudit, jak česká veřejnost v současné době vnímá použití anglického jazyka v reklamních textech a zda má její použití vliv na rozhodování …více
Abstract:
The task of this bachelor thesis is to clarify the concept of advertisement and approach the history of advertisement and advertising media, another topic is advertising texts and the creation of advertising texts, the last chapter of the theoretical part contains information about the English language. The aim of the bachelor thesis is to assess how the Czech public currently perceives the use of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Šimonová
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma