Kredibilita influencerů na Instagramu – Michala Čejková
Michala Čejková
Diplomová práce
Kredibilita influencerů na Instagramu
Credibility of influencers on Instagram
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá důvěryhodností influencerů na sociální síti Instagram. Cílem této práce je zjistit od uživatelů sociální sítě Instagram, jaké faktory dělají influencera na Instagramu důvěryhodným. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisí s influencer marketingem a samotnými influencery, a také navrhuje možné faktory jako autenticitu, transparentnost a estetiku, které by mohly důvěryhodnost …víceAbstract:
This diploma thesis discusses the credibility of influencers on Instagram. The aim of this work is to find out from users of Instagram which factors make influencers on Instagram credible. The theoretical part defines the concepts that are related to influencer marketing and influencers, and also suggests that factors such as authenticity, transparency and aesthetics can affect the credibility of influencers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Zuzana Chytková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83484
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Analýza rizik influencer marketingu
Adriána Friedlová -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Kredibilita influencerů Instagramové kampaně zkoumaného podniku v České republice
Lucie Kaňková