Michala Čejková

Diplomová práce

Kredibilita influencerů na Instagramu

Credibility of influencers on Instagram
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá důvěryhodností influencerů na sociální síti Instagram. Cílem této práce je zjistit od uživatelů sociální sítě Instagram, jaké faktory dělají influencera na Instagramu důvěryhodným. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisí s influencer marketingem a samotnými influencery, a také navrhuje možné faktory jako autenticitu, transparentnost a estetiku, které by mohly důvěryhodnost …více
Abstract:
This diploma thesis discusses the credibility of influencers on Instagram. The aim of this work is to find out from users of Instagram which factors make influencers on Instagram credible. The theoretical part defines the concepts that are related to influencer marketing and influencers, and also suggests that factors such as authenticity, transparency and aesthetics can affect the credibility of influencers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Zuzana Chytková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83484