Bc. Terezie Čechová

Bachelor's thesis

Interpretace otevřeného díla ve vybraných digitálních hrách

Interpretation of the open work in selected digital games
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce uplatňuje Ecovu teorii otevřeného díla ve dvou rozdílných hrách. Eco svoji teorii vytvořil v 60. letech, v práci se však neobjevuje otevřené dílo na hudebních skladbách, nýbrž na digitálních hrách. První hrou, na níž teorii uplatním, je SimCity od společnosti Electronic Arts. Úkolem hráče je vybudovat město, ve kterém budou jeho obyvatelé spokojeni. Druhou hrou je World of …viac
Abstract:
The bachelor's thesis applies Eco's theory of open work in two different games. Eco developed his theory in the 1960s, but the work does not feature open work on musical compositions, but on digital games. The first game to apply the theory is SimCity from Electronic Arts. The player's task is to build a city in which its inhabitants will be satisfied. The second game is Blizzard's World of Warcraft …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedúci: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media