Bc. Terezie Čechová

Bakalářská práce

Interpretace otevřeného díla ve vybraných digitálních hrách

Interpretation of the open work in selected digital games
Anotace:
Bakalářská diplomová práce uplatňuje Ecovu teorii otevřeného díla ve dvou rozdílných hrách. Eco svoji teorii vytvořil v 60. letech, v práci se však neobjevuje otevřené dílo na hudebních skladbách, nýbrž na digitálních hrách. První hrou, na níž teorii uplatním, je SimCity od společnosti Electronic Arts. Úkolem hráče je vybudovat město, ve kterém budou jeho obyvatelé spokojeni. Druhou hrou je World of …více
Abstract:
The bachelor's thesis applies Eco's theory of open work in two different games. Eco developed his theory in the 1960s, but the work does not feature open work on musical compositions, but on digital games. The first game to apply the theory is SimCity from Electronic Arts. The player's task is to build a city in which its inhabitants will be satisfied. The second game is Blizzard's World of Warcraft …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií