Interpretace otevřeného díla ve vybraných digitálních hrách – Bc. Terezie Čechová
Bc. Terezie Čechová
Bakalářská práce
Interpretace otevřeného díla ve vybraných digitálních hrách
Interpretation of the open work in selected digital games
Anotace:
Bakalářská diplomová práce uplatňuje Ecovu teorii otevřeného díla ve dvou rozdílných hrách. Eco svoji teorii vytvořil v 60. letech, v práci se však neobjevuje otevřené dílo na hudebních skladbách, nýbrž na digitálních hrách. První hrou, na níž teorii uplatním, je SimCity od společnosti Electronic Arts. Úkolem hráče je vybudovat město, ve kterém budou jeho obyvatelé spokojeni. Druhou hrou je World of …víceAbstract:
The bachelor's thesis applies Eco's theory of open work in two different games. Eco developed his theory in the 1960s, but the work does not feature open work on musical compositions, but on digital games. The first game to apply the theory is SimCity from Electronic Arts. The player's task is to build a city in which its inhabitants will be satisfied. The second game is Blizzard's World of Warcraft …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lfaib/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
Marek Tlusťák -
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
Vít Měřička -
The Language of the World of Warcraft Community
David Kurjan -
The lexical complexity of ability and talent tooltips in World of Warcraft
Filip NIEDERBERGER -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ -
Transmedial Storytelling in World of Warcraft
Anna ŠTĚPÁNOVÁ -
Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice
Martin Babarík