Aktivizační výukové metody v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd – Bc. Jan KOHOUT
Bc. Jan KOHOUT
Master's thesis
Aktivizační výukové metody v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd
Teaching methods in lessons of social studies and their perception by teachers and pupils.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktivizačními výukovými metodami v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd. Práce se dále se zabývá tím, jak lze rozvíjet klíčové kompetence. Součástí práce jsou přípravy aktivit do hodin výchovy k občanství na 2. stupni základní školy.Abstract:
The thesis focuses on activating teaching methods in lessons of civics and social studies. The thesis also focuses on, how can we develope key competences. Part of the thesis are preparations for activites in civis education at the elementary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Pavel Kopeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOHOUT, Jan. \textit{Aktivizační výukové metody v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/6cohee/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOHOUT, Jan. Aktivizační výukové metody v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Social Sciences and Civics for Secondary Schools and Lower Seconda / USVma-Zmi
Theses on a related topic
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Politická filozofie F.A. Hayeka v procesu výuky základů společenských věd
David Ripel -
Aktivizující výukové metody v hodinách základů společenských věd na gymnáziu
Tereza Hammerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights