Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context – Aneta Teichmannová
Aneta Teichmannová
Master's thesis
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Anotácia:
Cílem této práce je zkoumat věrnost značce spotřebitelů z Generace Y (narozeni zhruba mezi 1980 – 1995) na českém, maďarském, polském a slovenském trhu piva. Konkrétně je výzkum zaměřen na zkoumání dopadu demografických ukazatelů na věrnost značce, vzorce chování spotřebitelů z Generace Y vykazující věrnost značce, praktické aplikace čtyř-fázového vývoje věrnosti značce a faktorů, které přispívají …viacAbstract:
The aim of this study is to examine brand loyalty of Generation Y (born approximately between 1980 – 1995) on the Czech, Hungarian, Polish and Slovak beer market. More specifically, the investigation is focused on impact of demographic variables on loyalty, loyalty behaviour patterns of Generation, application of four-stage loyalty framework and factors that contribute to brand loyalty development …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117980
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Petr Jonák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEICHMANNOVÁ, Aneta. \textit{Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/6cskn4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Liberalizace osobní železniční dopravy v zemích Visegrádské čtyřky
Vojtěch Kolář -
IPO na burzách zemí Visegrádské čtyřky
Kristýna Svítilová -
Vybrané problémy sociálních systémů v zemích Visegrádské čtyřky
Daniela Šimanská -
Problematika migračních toků v Evropské unii se zaměřením na země Visegrádské čtyřky
Veronika Ulbrichová -
Srovnání makroekonomických ukazatelů zemí Visegradské čtyřky s EU-28 od roku 2004
Martin Kotas -
Srovnání makroekonomických ukazatelů zemí Visegradské čtyřky s EU-15 od roku 2004
Miroslava Janíková -
Vzdělanostní stupeň jako determinant nezaměstnanosti v zemích Visegrádské čtyřky
Jana Kulhánková -
Analýza a komparace aktivit poslanců Evropského parlamentu ze zemí Visegrádské čtyřky za 7. volební období (2009 – 2014)
Marián Boštík